Nagrajen za brezplačnike

V članku z naslovom »»Nagrajen za brezplačnike« so bile objavljene neresnice o Pošti Slovenije.

Ne drži, da je Pošta Slovenije pri odobravanju popustov kršila notranje pravilnike. Pošta Slovenije je pri poslovanju z brezplačnikoma ravnala v skladu z internimi akti in poslovno politiko Pošte Slovenije. Slednje dokazujejo tudi izsledki notranje in zunanje revizije, ki v zvezi z odobravanjem popustov niso ugotovili nepravilnosti.

Ne drži, da je Pošta Slovenije sponzorirala brezplačnik Slovenski tednik, pač pa je v njem oglaševala. Pošta Slovenije je v brezplačnikih oglaševala in še oglašuje v skladu s svojo strategijo oglaševanja, pri čemer je treba poudariti, da je poleg brezplačnika Slovenski tednik v tistem obdobju oglaševala tudi v drugih brezplačnikih in to v višjih zneskih, kot v omenjenem brezplačniku.

Prav tako ne drži, da je Pošta Slovenije Lasbaherjevi ženi naenkrat nakazala še 277 tisoč evrov za »oblikovanje marketinških materialov«. Pošta Slovenije je s podjetjem 25 d.o.o. na podlagi javnega razpisa sklenila pogodbo v precej nižjem znesku, storitve pa so bile plačane v obdobju dveh let. Pri tem je treba poudariti, da Pošta Slovenije nikomur ne nakazuje pogodbenih zneskov naenkrat, pač pa izvajalci, izbrani na javnih razpisih, prejmejo plačilo po opravljenih storitvah.

S spoštovanjem,

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.