Ne dovolite, da oni odločajo namesto vas

V zadnjih nekaj mesecih je bila novica o referendumu, ki bo določil usodo družinskega zakonika, ena izmed najbolj omenjanih. Sedaj, ko vemo, da referendum dejansko bo, se je pričela propaganda.

Sam sem osebno za družinski zakonik, saj v njem ni zapisan samo člen, ki istospolnim partnerjem dovoljuje posvojitev otrok (proti kateremu nimam nobenih ugovorov), temveč je tudi veliko členov, ki natančneje določajo pravice otrok v primerih ločitev, pri zlorabah itd.

Vendar pa je jasno opazno, kako se je tako imenovana Civilna iniciativa proti družinskemu zakoniku, pod vodstvom Aleša Primca, pripravila na referendum povsem ideološko. V njihovih javnih nastopih lahko opazimo, da sami ne vedo, kako argumentirati svoja stališča. Pravijo, da ima otrok pravico do mame ter očeta, vendar pa pozabljajo, da je v 21. stoletju vedno več različnih družin, ki funkcionirajo povsem normalno, kljub temu da niso »klasične« sestave. V mnogo družinah, kjer so mati, oče in otroci, je prisoten alkohol, prisotne so zlorabe (samo poglejmo primer ptujskega Fritzla) itd.; pa čeprav ta družina ustreza kriterijem civilne iniciative – ni dobra za otroka. Če pomislimo, da istospolni par sam ne more biološko dobiti otroka, je jasno, da bodo otroka želeli imeti samo pari, kateri si ga zares želijo in bodo verjetno za njega bolje skrbeli kot družina, kjer so prisotni zgornji dejavniki. Mnogo ljudi, vključno z mano je opazilo, da večina argumentov civilne iniciative izhaja iz njihove vere – rimo-katolištva. Zdi se mi, da je udeležba Cerkve (kot institucije) v tem referendumu povsem nemoralna, saj je jasno opazno, da promovira homofobijo.

Če se spustimo na nivo njihovih argumentov, češ da ima otrok pravico do mame in očeta, lahko mi ateisti trdimo, da ima otrok pravico do svoje volje pri izbiri vere, in da je zloraba otrok to, da jih njihova družina v ranem otroštvu, ko so najbolj dovzetni, vzgoji za kristjane. Potemtakem bi morali ustvariti zakon, ki bi staršem prepovedoval omenjati vero v prisotnosti otroka, dokler ta ni polnoleten in se lahko sam odloča. Vendar, pa se na njihov nivo ne bom spuščal, saj nisem človek, ki bi sovražil drugačne ljudi pa kljub temu, da se mi njihovo početje zdi skrajno neumno. Zato bi morala civilna iniciativa dobro premisliti kaj počne, če ima sploh argumente in če ima argumente, premisliti če ti morda ne bazirajo na homofobiji Vatikana.

Da ne bom ves čas bentil čez civilno iniciativo, bom raje predstavil argumente za družinski zakonik. Prvič, argument, ki sem ga že omenil, da bodo istospolni pari za otroka verjetno bolje skrbeli, saj jih sicer ne morejo imeti in se bodo podali na pot starševstva s premislekom in polni vneme ter ljubezni. Drugič, homoseksualci so statistično gledano, povečini bolje situirani,

izobraženi in lahko lažje skrbijo za otroka, kot bi morda lahko njegova družina, ki ga je oddala. Prav tako je zakon dober, saj lahko svetu pokaže, da je tudi v Sloveniji družba, ki je napredna, liberalna ter nima pogledov na svet še iz temnega veka. Prav tako bi zakon ob sprejetju pokazal, da slovenska družba ne pozna različnih ljudi, marveč pozna samo enakopravnega prebivalca Slovenije, ki ne glede na spolno usmerjenost uživa enake pravice kot vsi ostali prebivalci; najpomembneje, zakon bi pokazal, da Slovenija ni homofobna država. Dobri razlogi za sprejetje zakonika so tudi preostali členi, ki prinašajo mnogo dobrih sprememb na področju zakonodaje družin, ti pa so zanemarjeni zaradi te ideološke bitke.

Torej glasujte ZA družinski zakonik, če ste človek, ki živi v 21. in ne v 5. st., ter niste homofob, kot je mnogo Slovencev, kar so dokazali s podpisom za civilno iniciativo.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.