Petra Tihole

 |  Mladina 22  |  Družba

Manj je več

Pobuda Plakatopolis proti pretirani količini zunanjega oglaševanja

Mladinin napad na veleplakat leta 1991

Mladinin napad na veleplakat leta 1991
© Borut Krajnc

Skupina mladih je začela kampanjo, s katero želi opozoriti, da je Ljubljana Plakatopolis, torej mesto, prenatrpano z oglasnimi površinami, saj nas komercialne vsebine nagovarjajo prav na vsakem koraku. Ogrodje skupine sestavljajo Kaja Kisilak, Janez Plešnar in Goran Ivašić, z geslom „Javni prostor je naš“ pa opozarjajo na pretirano količino zunanjega oglaševanja v prestolnici, a želijo hkrati spodbuditi k razmišljanju o upravičenosti zunanjega oglaševanja.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.