Staš Zgonik

 |  Mladina 22  |  Družba

Zakaj pa ne trolejbus?

Ljubljana bi lahko pri izboljševanju javnega transporta razmišljala širše od čistejših avtobusov in tramvaja

Salzburg velja za vzor trolejbusnega mesta. Elektriko, ki poganja trolejbuse, zagotavljajo izključno hidroelektrarne, zato se lahko pohvalijo z ničnimi izpusti toplogrednih plinov.

Salzburg velja za vzor trolejbusnega mesta. Elektriko, ki poganja trolejbuse, zagotavljajo izključno hidroelektrarne, zato se lahko pohvalijo z ničnimi izpusti toplogrednih plinov.

Nobena skrivnosti ni, da ima Ljubljana težave z množico avtomobilov, ki se vsak delovni dan gnetejo v mestu. Nobena skrivnost ni, da ima glavno mesto zaradi tega težave z onesnaženjem zraka. Nobena skrivnost ni, da imamo Slovenci nadpovprečno radi svoje avtomobile, in nobena skrivnost ni, da na račun te ljubezni trpi priljubljenost uporabe javnega transporta.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.