Izak Košir

 |  Kultura

120.000 vstopnic razprodali v pičle pol ure 

Glastonbury 2013

Glastonbury 2013
© Darko Senjur

Vstopnice za največji britanski glasbeni festival Glastonbury, ki bo potekal prihodnje leto med 22. in 26. junijem, so pošle v pičlih 30 minutah. Kar je sicer še vedno počasneje kot rekordno hitra prodaja lanskega festivala, ki je bila še za 5 minut krajša. 120.000 vstopnic je izginilo v pol ure po tem, ko so šle v prodajo. Hitrost prodaje vstopnic za kultni Glastonbury v zadnjih letih strmo narašča: še leta 2012 so ga razprodali v »komaj« uri in 40 minutah, leto kasneje pa že v slabi uri in pol.

#GlastonburyTickets je bil na Twitterju v nedeljo zjutraj največkrat uporabljen hashtag (še vedno iščemo primeren slovenski prevod) oziroma »trending topic«.

Zaradi velikega navala na vstopnice, seveda, ni šlo brez zapletov. Organizatorji festivala so tako opozarjali, naj kupci prek spleta nimajo odprtih več zavihkov, saj tako tvegajo, da bo na spletni strani potekel čas in bodo morali kupci med osveževanjem ponovno vnesti svoje podatke.

Že po 15 minutah se je sesulo spletno prodajno mesto See Tickets, ker je sistem presegel najvišjo možno število transakcij na sekundo. V primerjavi z lanskim letom pa so se vstopnice podražile – tokrat je bilo za eno potrebno odšteti preračunanih 308 evrov (plus slabih 7 evrov za rezervacijo), otroci pod 12 let pa lahko festival obiščejo brezplačno.

Zadnjo možnost za nakup dodatnih vstopnic boste imeli prihodnje leto aprila, ko bodo na trg ponovno poslane zavrnjene vstopnice. Glastonbury je eden od redkih svetovnih festivalov, ki se razproda že pred objavo glavnih nastopajočih. Šušlja pa se, da bo prihodnje leto to najbrž skupina Coldplay, ki trenutno snema svoj sedmi studijski album, in ki ji je ta čast pripadala že v letih 2002, 2005 in 2011. 

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.