Tjaša Kosar

 |  Družba

Letno kupimo 8 milijard kosov novih oblačil, kar je 400 odstotkov več kot 20 let nazaj

Dekleta šivajo obleke v Bangladešu ...

Dekleta šivajo obleke v Bangladešu ...
© WikiCommons

Sodobni potrošnik oziroma potrošnica, saj ženske opravijo 70 do 80 odstotkov vseh potrošniških nakupov, bodisi s kupno močjo ali vplivom na nakupe, pravi Forbes, ceni svež izgled, ki si ga lahko privošči, nakup pa dojema kot začasen zaklad, ne pa nekaj, kar bo obdržal za vedno. Potrošnik se zaveda, da mora nov kos kupiti tukaj in zdaj, saj ga čez teden dni, ko bodo stare zamenjali novi kosi, ne bo več videl. Nekoč so modni trendi prihajali dvakrat v sezoni, danes se zdi, kot da ima vsak teden svojega, pravi britanska novinarka Lucy Siegle. Namen trga hitre mode je, da se, seveda, proda čim več produktov. Globalno letno kupimo osem milijard kosov novih oblačil, kar je 400 odstotkov več kot 20 let nazaj.

Več

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.