Uredništvo

 |  Kultura

#ostanidoma

Plaktivatova zbirka plakatov na temo koronavirusa

Kristijan Andoljšek, Ana Ivandić(Agencija: Innovatif)

Kristijan Andoljšek, Ana Ivandić(Agencija: Innovatif)

Pod okriljem Plaktivata so pozvali slovensko oglaševalsko stroko, da se s plakati odzove na aktualno problematiko. Zbirka se dnevno polni na družbenih omrežjih. Stroka s kreativnimi sporočili poziva posameznike k odgovornemu ravnanju. Korona ne izbira. Ti lahko! #ostanidoma. Skupaj proti negativnim posledicam koronavirusa. Širi sporočila tudi ti in deli najljubši plakat.

Plaktivat je TAM-TAM zagnal jeseni leta 2014, da bi najstarejši medij, mestni plakat, izkoristil za opozarjanje na probleme, ki pestijo našo družbo. Projekt ima jasen koncept: družbeno-odgovorna tema, kompetentni partner, ki se s problematiko aktivno ukvarja, strokovna žirija, sestavljena iz kreativcev, grafičnih oblikovalcev, umetniških direktorjev in poznavalcev problematike.

Lani so v ljubljanski Mestni hiši pripravili pregledno razstavo zmagovalcev in izbranih finalistov, plakatov, ki so plod petletnega TAM-TAM-ovega natečaja za oblikovanje mestnega plakata na družbeno odgov

VEČ O AKCIJI NA TEJ SPLETNI POVEZAVI >>

PREBERITE TUDI:

  • Nenad Cizl
  • Dominik Bagola, Urban Zotl /Pristop)
  • Blaž Ritmanič / Formitas / BBDO, Mitja Petrovič, Ana Ivandić / Innovatif
  • Mirna Ptiček / andGustav
  • Mirna Ptiček / andGustav
  • Peter Zabret, Sara Badovinac / Prapesa
  • Petja Montanez, Matjaž Požun, Barbara Jošt, Michal Lamprecht, Mateja Škofič / Mayer McCann

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.