-
26. 12. 2011 | Mladina 51 | Kultura | Plošča
Ker se je v ljudstvu za železno zaveso vrsto let nabiral raznolik gnev, je po njenem padcu prav temu ljudstvu novi sistem prinesel še več gneva, zato ni čudno, da najekstremnejše grind death metal pogruntavščine izhajajo prav s tega območja. Ukrajinski trio Eclipse ponuja nasilni in psihotični grind death metal, ki se ne spogleduje z nobenim drugim godbenim žanrom, a to je v primeru skupine Eclipse več kot dobrodošlo, saj godbena brutalnost, ki jo premore, prav solidno zapolni celotni izdelek. Triumph of the Pain v dobre pol ure brez predsodkov opravi svoje poslanstvo brez pretirane godbene virtuoznosti in suvereno zasuje slušatelja s kupi godbenega nasilja. Trpeče.
-
28. 12. 2011 | Mladina 51 | Kultura | Plošča
Brooklynski mojster ’novih’ basovskih plesnih godb Travis Stewart ima pod imenom Machinedrum za seboj izjemno plodno leto. A to očitno ni bilo dovolj. Skupaj s kolegom Braillom sta sklesala album, na katerem se spajajo vsi mogoči klubski podpodžanri, ki so trenutno na udaru: od čikaškega footworka do londonskega uk funkyja. Spretnost mladih producentov pa se kaže v tem, da njun prvenec, ki sta ga izdala pri eni trenutno najbolj izpostavljenih založb, ni skok na vagon super trendov, ampak prej nasprotno. Z natančnim izrabljanjem trenutnih trendov, estetskih in produkcijskih, očitno namigujeta na zlata leta happy hardcora, jungla in housa. ’Nove’ klubske godbe le niso povsem nove. Frajersko.
-
23. 12. 2011 | Mladina 51 | Kultura | Plošča
The Canyon Observer: Chapter I – The Current of Her Ocean Brings Me to My Knees
Čeprav smo atmosferične kitarske muzike nekateri že odpisali, se priložnostno pojavi plošča, ki iz klišejev iztisne nekaj več. To velja tudi za prvenec domače zasedbe The Canyon Observer, ki svoj izraz členi na izročilih postrockovskih in metalskih muzik. Na prvi posluh glasba ne uhaja iz preverjenih obrazcev, toda potrpežljivo grajenje intenzivnosti razkriva, da se predvsem v strukturi posameznih skladb skriva premišljen pristop. Temačen, hipnotičen spoj kitarskih rifov in distorzije, v katerem se srečujejo preteči motivi, ponuja zanimivo popestritev domače rockovske ponudbe. Za večjo opaznost pa bo peterica bržkone morala še izpiliti avtorski pečat.
-
30. 12. 2011 | Mladina 51 | Kultura | Plošča
Ameriški duet The Black Keys je svoje začetke izrisal leta 2002. Izredno uspešna, v Ohiu odraščajoča kreativna naveza že od takrat odločno posega po elementarnih rockovskih obrazcih in fanta to dokazujeta tudi s tokratno ploščo. Potem ko sta bila od izida zadnjega albuma neprestano na poti, sta po turneji nadaljevala ustvarjalni trenutek in se zapodila v studio.