• 666

    17. 2. 2012  |  Mladina 7  |  Kultura  |  Plošča

    Biohazard: Reborn in Defiance

    Po več kot uspešni izstrelitvi med množicami bolj zaželene zasedbe in nato po rapidnem upadu se Biohazard vrača z novim ploščkom v skorajda enaki zasedbi kot na začetku. Žal pa vse to slušatelju ne prinese ne vem kakšnega presežka. Reborn in Defiance ponuja korekten jeznorit hardcore metal z delčkom preračunljive komercialne spevnosti in obilico junaškega zborovskega petja refrenov, ki jih urežejo tetovirani mišičnjaki. Od zdaj že kar postaranih protagonistov, ponovno zbranih pod skupnim imenovalcem, bi se vendarle pričakovalo malce več od tega, kar je zaznati na tem izdelku. Verjetno gre za največji domet, ki ga Biohazard še zmore, in dandanes to pač ni dovolj. Povprečno.

  • Borka

    17. 2. 2012  |  Mladina 7  |  Kultura  |  Plošča

    Bonobo: Black Sands Remixed

    Eden najbolj uveljavljenih izvajalcev neodvisne velikanke Ninja Tune in ležernejše britanske elektronike sploh, Simon Green a.k.a. Bonobo, je predlani izdal četrti studijski izdelek Black Sands. Sedaj so plato z nenavadnim časovnim presledkom še remiksali, a zamude ob pogledu na imena predelovalcev ne moremo zameriti. Bonobo je imel pri remikserjih srečno roko, saj so FaltyDL, Floating Points, Mark Pritchard in drugi izvirni material vešče premešali v žanrsko razgiban plošček, ki se odmika od značilnega ’bonobovskega’ folka in žive inštrumentacije k bolj sublimno elektronskim (klubskim) vižam. Nobeden izmed remiksov sicer pretirano ne izstopa, a nobeden tudi ne pogrne. Zadimljeno melanholično.

  • Veljko Njegovan

    17. 2. 2012  |  Mladina 7  |  Kultura  |  Plošča

    Alog: Unemployed

    Norveški dvojec je že na začetku svoje ustvarjalne poti pritegnil pozornost ljubiteljev sodobne eksperimentalne glasbe in takrat se je izrazito nagibal k raziskovanju elektronskega minimalizma. Elektronska popotovanja so se vse bolj nagibala k organski orkestraciji, to je bilo zelo očitno na ploščku Amateur (2007), na katerem se je elektronika spretno zlila z organskimi inštrumenti. Unemployed se nadaljuje ravno s te točke, dvojec pa uporabi obilico doma narejenih inštrumentov in povabi k sodelovanju veliko glasbenikov, ki mu pomagajo ustvariti stilsko izrazito eklektičen album, svojevrsten rezime njegovega dosedanjega dela, ki je zagotovo vrhunec njegove ustvarjalnosti.

  • Goran Kompoš

    22. 2. 2012  |  Mladina 7  |  Kultura  |  Plošča

    Die Antwoord: Ten$ion

    Morda se zdi prenagljeno sredi februarja napovedovati ploščo leta, pa vendar je težko verjeti, da bo do konca leta kdo zamajal tla pod novim albumom južnoafriških provokatorjev, skupine Die Antwoord. Zadnji dve leti v svetu glasbe nihče ni dvignil več prahu kot konceptualno osnovani trojec. Potem ko je pred tremi leti objava videa Enter the Ninja čez noč ohromila zmogljivosti njegovega spletnega ponudnika, so Die Antwoord opazili tudi Universalovi računovodje.