Plošča / DJ CRAZE: MIAMI HEAT
CD 2005 System Recordings, www.djcraze.com
dr.um
MLADINA, št. 26, 3. 7. 2005

Pionir digitalnega gramofona (ali miksete, kakor vam ljubše) Final Scratcha in trikratni svetovni DMC-jev prvak med leti 1998 in 2000 se s tem miksom vrača po letih, ko smo poslušali megabajte neverjetnih, a pretežno piratskih živih setov. V njih je drum and bass zamešan z elektrom in še bolj hip-hopom, od koder miamijski mladec tudi vleče korenine, tokrat pa otvoritvene ragga jungle udarce kmalu okrepi z značilnim visokooktanskim scratchanjem, ki ga na živih nastopih izvaja v slogu NBA asistenc: pod, med in nad vsemi okončinami vleče po vinilih. Kaj reči za mešanje, v katerem še najšibkejši komad Pendulumov kdajkoli (Guns At Dawn z Baronom) zveni kot kandidat za rewind, v katerem ne zmanjka jader in kjer ušesa zavijajo kot jezik ob pokušini domačih delikates? Da gre še najbolj za posledico zvočne hipersenzibilnosti kuharja in njegovih začimb, ki ga že v njegovi mladosti (komaj 24) uvrščajo med presežke preteklosti in sedanjosti. Vročica Miamija to samo še utrjuje. A po tem miksu še koga sploh lahko zanima, če meša vinilke ali mp3-je? In pozabite na varljivo naslovnico, ki je pravi porog eksplozivnemu zvočnemu koktejlu. Prfuknjeno.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
dr.um
MLADINA, št. 26, 3. 7. 2005

Pionir digitalnega gramofona (ali miksete, kakor vam ljubše) Final Scratcha in trikratni svetovni DMC-jev prvak med leti 1998 in 2000 se s tem miksom vrača po letih, ko smo poslušali megabajte neverjetnih, a pretežno piratskih živih setov. V njih je drum and bass zamešan z elektrom in še bolj hip-hopom, od koder miamijski mladec tudi vleče korenine, tokrat pa otvoritvene ragga jungle udarce kmalu okrepi z značilnim visokooktanskim scratchanjem, ki ga na živih nastopih izvaja v slogu NBA asistenc: pod, med in nad vsemi okončinami vleče po vinilih. Kaj reči za mešanje, v katerem še najšibkejši komad Pendulumov kdajkoli (Guns At Dawn z Baronom) zveni kot kandidat za rewind, v katerem ne zmanjka jader in kjer ušesa zavijajo kot jezik ob pokušini domačih delikates? Da gre še najbolj za posledico zvočne hipersenzibilnosti kuharja in njegovih začimb, ki ga že v njegovi mladosti (komaj 24) uvrščajo med presežke preteklosti in sedanjosti. Vročica Miamija to samo še utrjuje. A po tem miksu še koga sploh lahko zanima, če meša vinilke ali mp3-je? In pozabite na varljivo naslovnico, ki je pravi porog eksplozivnemu zvočnemu koktejlu. Prfuknjeno.
+ + + + +