10. 7. 2002 | Mladina 27 |
Kultura ni fotogenična
Kulturna publicistika je konj, ki crkuje
© Tomo Lavrič
Pisanje o kulturi ni prav nič enostavno. Prejšnji teden mi je Jani Sever, urednik pričujočega tednika, sicer pa navdušen gledalec klasičnega baleta, omenil, da je uživanje sadov umetnosti super stvar, branje časopisnih prispevkov o njej pa precejšen "dolgcajt". Si kar predstavljam, da zapisi o kulturi ne v Mladini ne kje drugje ne dosegajo tolikšne branosti kot razkrivanje ozadja policijskih žurov, članki o tetah iz javnih služb, ki sklepajo posle s svojimi možički, kramljanja s privlačnimi nogometaši ipd. Kultura morda res ni najbolj "fotogenična" reč in pisanje o njej praviloma ni najbolj razburljivo čtivo na svetu in ima po tej plati Jani čisto prav. Vendar tisti, ki se spoznajo na film, pravijo, da zares dober kamerman iz najbolj obskurnega objekta ali lika lahko napravi zanimivo in privlačno stvar. Mislim, da nekaj podobnega velja tudi za spremljevalce kulturnega življenja na najrazličnejših straneh dnevnega in revijalnega tiska pri nas in po svetu. Izbira teme pri vsem skupaj sploh ni ne vem kako pomembna. Dober pisec o kulturi še tako minorno reč lahko preobrazi v razburljivo branje.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?