6. 11. 2002 | Mladina 44 |
"Svetovno znani"
Laž, ki postane resnica
© Tomo Lavrič
Iz ljudskega izročila vemo, da večkrat ponovljena laž postane "resnica", ki si jo množice prisvojijo in z dodajanjem vedno novih "argumentov" njeno domnevno verodostojnost stopnjujejo do naravnost fantastičnih razsežnosti. Odkar so starodavni ljudski glas nadomestili mediji in še posebej njihov izrecno deformirani odvod, t. i. rumeni tisk, je produciranje laži, klevet, polresnic in za najrazličnejše namene prirejenih dezinformacij postalo donosen posel, kajti nič se ne prodaja bolje od senzacionalnih "odkritij", grobih posegov v zasebnost posameznika ter pripisovanja slave in uspeha raznim obskurnim osebkom, ki ne izbirajo sredstev, da bi pritegnili pozornost nase in tako iztržili (moralna in materialna) priznanja, ki jih s svojim siceršnjim delom in pomenom ne bi nikoli dosegli.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?