Vanja Pirc

 |  Mladina 44

Gospodarsko-politični oglas

Zakaj so tri podjetja na piranskih volitvah podprla Gantarja

V časniku Primorske novice je bil na zadnji dan volilne kampanje objavljen celostranski oglas v podporo dotedanjemu piranskemu županu dr. Tomažu Gantarju. Čeprav mu ni prinesel zmage, saj ga je premagal protikandidat, še en zdravnik dr. Peter Bossman, je oglas vreden pozornosti. V njem namreč podpore Gantarju ni izrekla le koalicija političnih strank in list, temveč tudi tri velika obalna podjetja s področja turizma. Gre za Istrabenz Turizem, Hotele Bernardin in Marino Portorož, katerih direktorji Marino Antolovič, Čedomil Vojnič in Dušan Černe so v oglasu zapisali, da Gantarja podpirajo, ker bodo skupaj z njim »lažje, hitreje in bolj učinkovito izkoriščali naše razvojne priložnosti in na ta način še izdatneje prispevali k blaginji lokalne skupnosti«.
Ker so takšni oglasi prej izjema kot pravilo in ker podpora, ki jo podjetja izrekajo političnim kandidatom, ni nekaj običajnega smo vsa tri podjetja povprašali, zakaj so se odločila javno podpreti točno določenega kandidata. V vseh treh so nam zatrdili, da niso financirali Gantarjeve kampanje in da niso niti naročniki oglasa. Objavo, ki naj bi po naših podatkih znašala najmanj dva tisočaka, je plačala Gantarjeva stranka Piran je naš, tri obalna podjetja pa so mu v oglasu izrazila le načelno podporo.
A kot se noben predvolilni golaž ne poje zastonj, gotovo tudi nobena načelna podpora političnemu kandidatu ni brez ozadja. Ali brez pričakovanih koristi. »Z omenjeno izjavo smo želeli le poudariti, da smo v preteklem obdobju z županom dobro sodelovali in da si takšnega sodelovanja, ki pripomore k dvigu turistične ponudbe Portoroža, želimo tudi v bodoče,« so izjavili v Marini Portorož. Tudi v Hotelih Bernardin pravijo, da so pri vsebini oglasa sodelovali, »ker menimo, da je izpolnil svoje predvolilne obljube, naredil veliko za občino in bi v primeru, da bi bil ponovno izvoljen, lahko naredil še veliko več«. Podoben je odgovor Istrabenz Turizma; Gantarja so podprli »zaradi vidnih premikov na področju posodobitve in razvoja turistične infrastrukture ter uspešnejšega delovanja občinskih teles pri zagotavljanju za turizem ključnih storitev«.
A prav podpis direktorja Istrabenz Turizma je zbodel v oči največ bralcev oglasa. Istrabenz Turizem je namreč del Istrabenzovega holdinga, ki je v zadnjih letih buril javnost s tajkunskimi vzponi in padci, sicer pa več kot polovični lastniški delež v njem prek Petrola, NLB in Banke Celje še vedno obvladuje država. V Istrabenz Turizmu vprašanja, ali se jim ne zdi sporno, da se podjetje v večinski lasti države opredeli za točno določenega političnega kandidata, tudi po več kot tednu dni niso želeli komentirati.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.