Gregor Cerar

 |  Mladina 39

Telemach Sux

Je Telemach bolj osovražen kot Telekom?

Hate page.

Hate page.

Slovenska telekomunikacijska podjetja sodijo med najmanj priljubljene. Telekom si je prvi prislužil svoj hate page, sledila je parodija na Mobitelovo spletno stran Mobisux, ki je bila precej kritična do Mobitelove ponudbe. No, pozneje je še več pikrih letelo na drugega ponudnika mobilne telefonije Si.mobil. Na spletnih straneh se je pojavila nova sux stran, čast pa je pripadla nesojenemu telekomunikacijskemu velikanu Telemachu. Ta je presenetil z najcenejšo ponudbo interneta v Sloveniji (5500 tolarjev za neomejen dostop prek kabelskega modema), toda to je bila očitno le premišljena marketinška poteza. Že po nekaj mesecih so se cene drastično dvignile, zaprli pa so tudi pipico prenosa podatkov. Telemachova ponudba pa še zdaleč ni tako ugodna, kot je bila na začetku. Pojavilo se je kar nekaj spletnih strani, kjer so Telemachovi uporabniki tarnali nad njihovo ponudbo interneta, telemachsux.cjb.net pa je dobesedno norčevanje, saj so dobesedno predelali Telemachovo stran. Tako je v predstavitvi podjetja zapisano: "Vizija Telemacha temelji na navideznem poznavanju razvoja telekomunikacij v svetu, kjer se že povezujejo največji ponudniki posameznih področij telekomunikacij. Naša slabost je, da še danes ne vemo, za kaj točno gre, in nekako poskušamo vsa štiri temeljna področja sodobnih telekomunikacij: omrežje, storitve, vsebine in programska orodja združiti. Pri tem imamo velikanske težave, saj se vodilni delavci ukvarjamo z nakupom dragih avtomobilov, jaht, hiš in se ta hip še ne moremo posvečati temu, kako bo to sploh delovalo. Morate razumeti, da smo navsezadnje še zmeraj samo ljudje." Tudi etični kodeks je temu primerno spremenjen: "Do določene mere vzpodbujamo inovativno mišljenje in odgovorno tveganje. Če zaposleni vedo preveč, jih premestimo; Vsak nateg najprej premislimo; V komunikaciji smo neiskreni in včasih do potrošnikov žaljivi; Pozorno si prisluhnemo in se tako oblikujemo v sekto. V to se tako vživimo, da še sami včasih ne vemo, kaj delamo; Zahrbtno se smejemo osebnostni integriteti posameznika in njegovim pravicam; Vsi zaposleni smo lojalni podjetju in varujemo poslovne skrivnosti, saj če bi se izvedelo, kaj počnemo, bi bilo hudo narobe; Naše delo nam je v zadovoljstvo in veselje, saj vodilnim prinaša ogromne denarce, delavci pa tudi dobijo toliko, da dajo mir ..." Kako je s Telemachom, je težko govoriti, čeprav vsak dan krožijo govorice o njegovih težavah. Jasno je le, da ga njegovi uporabniki ne marajo preveč.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: