4. 6. 2001 | Mladina 22
Bicikli so naš adut
Giro, avtomobili in promocija
Županjin poljub za prvega v ljubljanskem cilju
© Miha Fras
Najbolj razširjena bolezen slovenskih medijev je obsedenost z novicami o promociji. Vse je promocija države - kozolec v Charlesovem parku, štirje mrtvi v kaprunskem predoru, Zahovič v finalu evrolige, ekstremni letalci, ki letijo čez Sibirijo ... Skratka, karkoli se zgodi, vedno dobimo tudi informacijo o vplivu dogodka na prepoznavnost, promocijo Slovenije. Letos poleti pa bo to tako ali tako naj tema kislih kumaric: Bush & Putin je promocijski jackpot, ki zahteva resne analize. Ob tem se zdita dve etapi kolesarskega Gira le zadetek na vaški tomboli. Prvi primer nam je bil podarjen, za Giro pa so se morali naši lobisti potruditi.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?