Gregor Cerar

 |  Mladina 23

Raj za samomorilce

Promocija Slovenije tokrat malce drugače

Srečanje Busha in Putina v Ljubljani naj bi bila velika promocija za Slovenijo, predvsem naj bi za nas spet slišali onkraj Atlantika. Po Evropi in še posebej v Rusiji nas že tako ali tako poznajo, če ne drugega po nogometu in po naših direktorjih. Za dodatno promocijo Slovenije v svetu je poskrbel ugledni ekonomski tednik Business Week v svoji zadnji številki v članku As alcohol fuels a suicide epidemics, kjer avtor najprej opisuje razmere oziroma odhajajoče pijane stranke bifeja na ljubljanski železniški postaji ob 6. uri zjutraj in dejstva, da v Sloveniji otroci, ženske in moški spijejo 160 litrov piva letno in da je alkohol v 50 odstotkih vzrok samomorov.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: