11. 6. 2001 | Mladina 23
Raj za samomorilce
Promocija Slovenije tokrat malce drugače
Srečanje Busha in Putina v Ljubljani naj bi bila velika promocija za Slovenijo, predvsem naj bi za nas spet slišali onkraj Atlantika. Po Evropi in še posebej v Rusiji nas že tako ali tako poznajo, če ne drugega po nogometu in po naših direktorjih. Za dodatno promocijo Slovenije v svetu je poskrbel ugledni ekonomski tednik Business Week v svoji zadnji številki v članku As alcohol fuels a suicide epidemics, kjer avtor najprej opisuje razmere oziroma odhajajoče pijane stranke bifeja na ljubljanski železniški postaji ob 6. uri zjutraj in dejstva, da v Sloveniji otroci, ženske in moški spijejo 160 litrov piva letno in da je alkohol v 50 odstotkih vzrok samomorov.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?