Cyberjugend

Igrice kot fenomenalen način pridobivanja novih nacijev

Duke

Duke

Tistim, ki smo pred par leti zrli v amatersko predelavo kultne prvoosebne razturačine Duke Nukem, v kateri je lahko igralec namesto grdimgrdim vesoljcem odtujeval ude pripadnikom manjšin iz bivše domovine, je bilo ob vsem zgražanju hudičevo jasno, kako potenten medij je lahko animirano dogajanje na domačem monitorju, kadar gre za novačenje zaslepljenih novih soldatov bodočih maršev pravičniških gibanj, ki svojo pravičnost v prvi vrsti vzpostavljajo glede na sovražen odnos do drugačnih in drugače mislečih. Če bi lahko do neke mere posplošili, da je populacija, ki se redno fiksa z računalniškimi igricami, v primerjavi z vrstniki kot celota cerebralno nekoliko bolj naspidirana ali vsaj progresivna, gre po drugi strani večkrat kot ne obenem za mladiče, katerih stik z realnostjo ni ravno najtrdnejši in so obenem pogosto premladi, da bi se jim lahko že razvil tisti pravi občutek za razlikovanje med dobrim in zlim oziroma med tem, kaj sme biti smešno in kaj pač ne. Kakšna krasna vhodna vrata torej za celo legijo najrazličnejših demagogov in hujskačev.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: