5. 12. 2004 | Mladina 48
Ukradene nogice?
Ali je SMS kopirala idejo Merkur zavarovalnice?
Original
V poplavi oglasov, ki nas v časopisih, na radiih, televizijah, ob cestah, na javnih straniščih, skratka vsepovsod, prepričujejo o nakupu najrazličnejših potrebščin in storitev, se nam včasih zazdi, da smo kakšen oglas že nekje videli ... Včasih pač zato, ker so avtorji oglasa od kakšnega drugega kreativca mirno prekopirali vsaj osnovno idejo oglasa. Takšnim odkritjem običajno sledijo analize tega, kdo se je prvi domislil ideje oglasa, ali pa ugotovitve, da si oglasa morda v bistvu niti nista tako zelo podobna. Oglasa, ki neverjetno spominjata drug na drugega, smo lahko opazovali tudi v zadnjem času. Oglasa Merkur Zavarovalnice in Stranke mladih Slovenije (SMS), s katerim je stranka nastopila na parlamentarnih volitvah, imata namreč istega protagonista. Oba nagovarjata z otroškimi nogicami, ki korakajo tako, da so naslonjene na par odraslih nog. A čigav oglas je nastal prej? V SMS pravijo, da so oglas začrtali julija, dokončali avgusta, objavili pa 3. septembra letos. "Slogan in motiv je predlagal volilni štab SMS, na podlagi teh navodil je celostno podobo pripravil STUDIO 3S. Pri izbiri slikovnega motiva je šlo za podkrepitev predvolilnega slogana SMS: SLOVENIJA STOJI. NA MLADIH. Ker smo po temeljitem razmisleku ugotovili, da bo rahlo težko (neestetsko / boleče) postaviti odrasle noge na otroške, smo stvar obrnili."
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?