Vanja Pirc

 |  Mladina 29

Novinar za pralni prašek

P & G zlorabil novinarstvo v prodajno-oglaševalske namene

Zadnje čase je med gospodinjskimi oglasi, ki jih rolajo naše televizije, največ pozornosti zbudil oglas za pralni prašek Ariel. V njem nastopa "novinar Peter", ki se je odločil, kot pravi, "neodvisno" preveriti kvaliteto tega praška, zato se je odpravil na SGS Institut Fresenius, kjer so ga strokovnjaki, ki so analizirali prašek, prepričali, da je Ariel res zakon in da je tudi boljši od tekmeca na slovenskem trgu. Že samo dejstvo, da je podjetje P & G za povečanje prodaje svojega izdelka izkoristilo novinarski poklic, je mnoge zelo razburilo. Še posebej novinarje. Kot da to ne bi bilo dovolj, pa Slovak dr. Peter Zemanik, ki nastopa v oglasu, v resnici že dolgo ni več novinar, temveč je zaposlen v PR-agenciji Action Global Communication.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: