--BREZ NASLOVA--

MLADINA, št. 41, 10. 10. 2000

Strokovno združenje slovenskih časopisov in revij pri Gospodarski zbornici Slovenije je podelilo nagrado za kreativno ustvarjalnost na področju tiskanih oglasov Zlato ogledalo Poletje 2000 Nagrado je prejel oglas "Večna in edinstvena" agencije Grey, ki ga je izdelala za naročnika Riko hiše d.o.o.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 41, 10. 10. 2000

Strokovno združenje slovenskih časopisov in revij pri Gospodarski zbornici Slovenije je podelilo nagrado za kreativno ustvarjalnost na področju tiskanih oglasov Zlato ogledalo Poletje 2000 Nagrado je prejel oglas "Večna in edinstvena" agencije Grey, ki ga je izdelala za naročnika Riko hiše d.o.o.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Dva leva

Vlado Miheljak: Izvoli, Janez! Hvala, Robert.

Kdaj pa romski sedež v DZ?

V središču

Nas Hrvaška res kupuje?

Se slovenska podjetja res pospešeno selijo na Hrvaško? 

Djelem djelem

Javno pismo Svetlane Makarovič