30. 7. 2001 | Mladina 30 | Družba
Večer z Marijem
Mario Galunič, eden najpopularnejših slovenskih televizijskih voditeljev, o koncu Zooma in začetku novega obdobja ustvarjanja, o konkurenci s POP TV in o nacionalni televiziji
Mario Galunič
© Marko Jamnik
Predvsem zato, ker sem prepričan, da ima vsaka televizijska oddaja življenjsko dobo, ki je razmeroma kratka. Pet let z istim imenom in isto ekipo se mi zdi pravzaprav kar dolga doba. Že na začetku sezone smo vedeli, da je to zadnja sezona in da bomo oddajo končali. Padli smo v rutino, v povečano stopnjo predvidljivosti naših odnosov in obnašanja pred kamerami. Seveda smo predvidevali, da se nismo le mi naveličali svojega televizijskega početja, ampak da velika možnost takega občutja obstaja tudi pri naših gledalcih. Sicer mi govorijo, da to ni res, ampak mislim, da hočejo imeti tudi gledalci nove oddaje in nove obraze, nove štose, nove stvari. Oddaja, ki bi zdržala več kot pet let v najbolj gledanem terminu, vsak teden, s toliko ponovitvami, je nadpovprečno uspešna.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?