Prijatelji
Kdo je bogato sponzoriral predsedniški kampanji Janeza Drnovška in Barbare Brezigar?
© Denis Sarkić
Prejšnji teden smo končno izvedeli, koliko denarja sta finalista tekme za predsednika republike, zdaj že dober mesec dni ustoličeni Janez Drnovšek in prav toliko časa odpisana Barbara Brezigar, porabila za svoji kampanji. Koliko sta torej porabila za razobešanje plakatov z znamenitim Drnovškovim nasmeškom in koliko za inštalacijo rumenih plakatov, s katerih se smehlja Brezigarjeva; pa koliko za objavo oglasov v medijih, za izdelavo letakov in za predvolilne shode? Uradno je imel več sreče pri zbiranju prispevkov Drnovšek. Na račun se mu je steklo 96,112 milijona tolarjev, porabil pa je "le" 94,2 milijona. Brezigarjeva pa je zbrala 40,6 milijona tolarjev in tudi njej je uspelo nekaj prihraniti, saj je za samopromocijo porabila "le" 38,5 milijona. Kandidata torej nista presegla kritične točke, določene z zakonom o volilni kampanji, ki je znašala 96,4 milijona.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?