Svetovni proletariat ali skupnost potrošnikov?

Delamo manj, kot smo plačani, hkrati pa narava dela in menedžment pogosto silita zaposlene, da delajo več, kot bi morali

Dr. Bogomir Kovač

Dr. Bogomir Kovač
© Arhiv Mladine

Ikonografija prvega maja kot delavskega praznika se je v Sloveniji ohranila kot del stare politične mitologije in nenavadnega uravnoteženja prazničnih dni med desnimi (krščanskimi) in levimi (delavsko revolucionarnimi) prazniki. Ljudje so zadovoljni z vsem, kar jim prinaša proste dneve in omogoča, da delajo manj. V potrošniški mrzlici vsakdanjega življenja so že zdavnaj pozabili na izvorne ideje delavskih in cerkvenih praznovanj. Ali ohranjamo praznične mite, ker smo zanje v bistvu plačani? So delavski prazniki v postindustrijski družbi predvsem del političnega marketinga sindikatov? Se pod krinko nove ekonomije in globalizacije skrivajo stara protislovja med delom in kapitalom?

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: