Urša Marn

 |  Mladina 31  |  Politika

Recepti za zmago

Kdo so marketinški strokovnjaki, ki bodo Peterletu, Türku in Gaspariju režirali predvolilno kampanjo

Igor Arih, agencija Arih: 'Strategija predvolilne kampanje mora biti varovana, kot če bi šlo za vojaško skrivnost.'

Igor Arih, agencija Arih: 'Strategija predvolilne kampanje mora biti varovana, kot če bi šlo za vojaško skrivnost.'
© Borut Krajnc

Čeprav nas od predsedniških volitev ločita še dva meseca in pol, so priprave nanje v polnem teku. Trije glavni favoriti za zmago - Lojze Peterle, Danilo Türk in Mitja Gaspari - so že ustanovili volilne štabe in odprli pisarne, najeli pa so tudi oglaševalske agencije, ki jim bodo pripravile predvolilno kampanjo. Koliko denarja bodo kandidati porabili za kampanjo, si za zdaj ne upa napovedati nihče, ker je to odvisno od dveh neznank: koliko jim ga bo uspelo zbrati in koliko ga bodo sploh smeli porabiti. Zgornja meja dovoljenih sredstev za volilno kampanjo bo uradno znana 20. avgusta, ko bo znano število volivcev. Po zakonu stroški tokratne volilne kampanje ne smejo preseči 0,25 evra na posameznega volilnega upravičenca v državi. V morebitnem drugem krogu pa se ti stroški lahko povečajo še za 0,15 evra na volilnega upravičenca.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: