Odsotnost političnega favorita

novi predsednik bo najprej proizvod političnega marketinga, šele potem realna oseba

Dr. Bogomir Kovač

Dr. Bogomir Kovač
© Arhiv Mladine

Odlok o razpisu predsedniških volitev v državi je podpisan, protokol volitev in ključni datumi določeni, prava politična tekma za četrti mandat predsednika nove države je že v polnem zamahu. Letos volitve prvič potekajo brez izrazitega političnega favorita. Zato bo politična kombinatorika veliko bolj odprta, vložki političnega kapitala pa večji in bolj tvegani kot kadarkoli doslej. Toda kakšna bo zmagovita formula? Bo odločilna karizmatičnost političnih osebnosti, političnoekonomska vsebina njihovih argumentov ali prikrita nabirka finančnih sredstev in bogata zastavitev volilne kampanje?

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: