15. 8. 2007 | Mladina 32 | Politika
Odsotnost političnega favorita
novi predsednik bo najprej proizvod političnega marketinga, šele potem realna oseba
Dr. Bogomir Kovač
© Arhiv Mladine
Odlok o razpisu predsedniških volitev v državi je podpisan, protokol volitev in ključni datumi določeni, prava politična tekma za četrti mandat predsednika nove države je že v polnem zamahu. Letos volitve prvič potekajo brez izrazitega političnega favorita. Zato bo politična kombinatorika veliko bolj odprta, vložki političnega kapitala pa večji in bolj tvegani kot kadarkoli doslej. Toda kakšna bo zmagovita formula? Bo odločilna karizmatičnost političnih osebnosti, političnoekonomska vsebina njihovih argumentov ali prikrita nabirka finančnih sredstev in bogata zastavitev volilne kampanje?
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?