Trgovanje s strateškimi interesi

Privatizacija slovenske logistike dejansko pomeni nemško podržavljenje, slovensko politiko pa nadomesti nemška

Dr. Bogomir Kovač

Dr. Bogomir Kovač
© Arhiv Mladine

Logistični trojček, ki naj bi povezal Luko Koper, Intereuropo in Slovenske železnice, postaja eden največjih in najpomembnejših vladnih projektov. Z njim želi vlada ubiti nekaj muh na en mah. S političnega vidika rešuje predvolilno obljubo o prodaji državnih deležev in umiku države iz podjetij. Ekonomski poudarek je namenjen financiranju in posodabljanju železnic, ki postajajo v prihodnosti temeljni razvojni projekt države. Hkrati na evropskem geostrateškem zemljevidu Slovenija igra z logističnim križem na svojo najmočnejšo karto. Povezovanje z nemškim DB-jem (Deutsche Bahn) velja pri tem za domala napol vojaško skrivnost. In prav to razkriva tri temeljne slabosti vladnega ravnanja. Netransparentnost političnega delovanja, nevarno trgovanje s strateškimi interesi in napačno menedžiranje velikih projektov.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: