21. 11. 2000 | Mladina 47 | Družba
Obdržite svoje kupce
Ray Rocket Jutkins, motorist in direktni marketingar
© Marko Jamnik
Takole: za navadnega smrtnika je sintagma direktni marketing smrtonosna doza. Najbolj pogoste asociacije so mučne, travmatične, z vsemi značilnostmi nočnih mor, čeprav vemo, da se direktni marketing ne manifestira samo v teh podobah. Želite kakšno? Recimo ... Ding dong na vhodnih vratih, pred vrati pa ostareli devici, s cekarčki in revijo in globoko filozofskim vprašanjem: "Vam lahko razložimo kaj o koncu sveta?" "Ne!!!!" Vrata tlesknejo in vaš porušeni intimni mir se lahko spet vzpostavi v naravno stanje, jehovci pa pozvonijo pri sosedih.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?