Mateja Hrastar

 |  Mladina 47  |  Družba

Obdržite svoje kupce

Ray Rocket Jutkins, motorist in direktni marketingar

© Marko Jamnik

Takole: za navadnega smrtnika je sintagma direktni marketing smrtonosna doza. Najbolj pogoste asociacije so mučne, travmatične, z vsemi značilnostmi nočnih mor, čeprav vemo, da se direktni marketing ne manifestira samo v teh podobah. Želite kakšno? Recimo ... Ding dong na vhodnih vratih, pred vrati pa ostareli devici, s cekarčki in revijo in globoko filozofskim vprašanjem: "Vam lahko razložimo kaj o koncu sveta?" "Ne!!!!" Vrata tlesknejo in vaš porušeni intimni mir se lahko spet vzpostavi v naravno stanje, jehovci pa pozvonijo pri sosedih.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: