21. 5. 2002 | Mladina 20 | Družba
Cerkev in internet
Papež je dal zeleno luč za evangelizacijo prek interneta
"Lepo, lepo, zanimivo," je že davnega leta 1995 godel papež Janez Pavel II., ko so mu razkazali vatikanski računalniški center in uradne vatikanske spletne strani. Toda čeprav je Vatikan in tudi drugo cerkveno občestvo že od samega začetka uporabljalo vse možnosti, ki jih ponuja internet, je papež Janez Pavel II. šele letos prižgal zeleno luč za začetek vsesplošnega širjenja evangelija po internetu. Slednji je bil zaradi množice katoliški cerkvi spornih vsebin nekakšna tabu tema. Jasno je bilo, da je uporaben in koristen, toda popularizacije vse do danes ni bil deležen. Internet je v novem tisočletju postal nekaj samoumevnega za milijarde ljudi po svetu in njegova vsesplošna uporaba v vsakdanjem življenju je vatikanske može prisilila v tuhtanje in razmišljanje. Morda bi bilo le dobro, da vedno bolj vplivni in prodorni medij popularizirajo med svojimi ovčicami. Internet je doslej velikokrat veljal tako rekoč za brezno zla in brezumja, polno hujskaških in obscenih vsebin, ki žalijo javno moralo. Na internetu vlada anarhično stanje, saj ni nikogar, ki bi masi uporabnikov govoril, kaj je prav in kaj ne. Nikogar, ki bi ločeval zrno od plevela. Marsikatero ovčico bi lahko mamljive besede ali lažna vera zanesla ..."Odločil sem se za veliko letošnjo nalogo: Internet kot novi forum za širjenje božje besede," je na Trgu sv. Petra zbranim vernikom prejšnjo nedeljo med drugim pridigal skoraj 82-letni papež. Nedelja, 12. maja, je namreč nedelja cerkvenih sredstev družbenega obveščanja. Letošnja naj bi bila s papeževim pozivom k "pametni" uporabi interneta za katoliški svet prelomna. Tako kot so predhodniki Janeza Pavla II. v preteklosti ugotavljali, da so medijske novotarije, kot sta radio in kasneje televizija, pravzaprav dobrodošle zadeve.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?