Gregor Cerar

 |  Mladina 2  |  Družba

Zimska formula 1

Kako so skoki postali najbolj gledan zimski šport

Primož Peterka

Primož Peterka
© Bobo

"Naš naslednji cilj so skoki za svetovni pokal v Moskvi ..." je v intervjuju za berlinski Der Welt ambiciozno napovedoval globalizacijo direktor svetovnega pokala v smučarskih skokih, Avstrijec Walter Hofer, kreator renesanse smučarskih skokov. Tekme svetovnega pokala v skokih dosegajo v zimskem času najvišjo gledanost v večini srednjeevropskih držav, pod samimi skakalnicami pa se tudi v mrazu pri več kot minus 10 stopinj gnete nekaj 10.000-glava množica. Alpsko smučanje, ki je nekoč veljalo za prestižno in katerega šefi so zviška gledali na nordijske discipline, pa je obtičalo v nekakšnem temačnem srednjem veku preživetosti tekmovalnega sistema. Veterani "bele karavane", kot je naš bivši direktor alpskih reprezentanc Tone Vogrinec, so dolgo opozarjali na nujne spremembe, toda okorele šefe alpskega smučanje je bilo nemogoče prepričati. V skokih pa je denar, medijska pokritost z inovativnimi prijemi, mladi zvezdniki, kričave najstnice, obnovljene skakalnice ...

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: