3. 9. 2001 | Mladina 35 | Kultura
Iz čipa na platno
Kako sta skozi zgodovino sodelovali igričarska in filmska industrija, da se lahko zdaj slinimo po atributih Lare Croft
Final Fantasy
Včasih, ko smo imeli za najboljšega prijatelja še okorne stare škatlice tipa ZX Spectrum ali Commodore 64, se je glede teh reči bistveno manj kompliciralo. Ker so bile računalniške igrice takrat v resnici samo igrice, torej na nekaj spominjajoč zmazek, ki šiba mimo vrste drugih zlobnih na nekaj spominjajočih zmazkov in strelja na laser spominjajoče zmazke, se z njimi v sklopu globalne tovarne zabave niti ni dalo storiti ne vem kako veliko. Da bi po igricah Sabre Wolf, Attic Attack ali Ikari Warriors posneli film, se je zdela tako imbecilna misel, da se ni bržkone nobenemu izmed obetajočih mladih producentov sploh porodila. Če bi se v dobi, ko se je najbolj mišičast Avstrijec dvajsetega stoletja še pospešeno učil angleščine, kdorkoli spravil delati globalno ikono iz recimo dobrega starega Jet Set Willyja, bi se nedvomno kaj kmalu znašel v nadvse oblazinjeni sobi.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?