Ikona proti ikoni
V tekmovanju blagovnih znamk je videti, da bo Harry Potter vseeno krepko porazil Gospodarja prstanov
© Denis Sarkić
Zanimivo je, da je bil osnovni odnos včasih zastavljen bistveno drugače: osnovna, niti ne butasta ideja je bila, da je vsa z multiproračunskim filmom povezana parafernalija na svetu zato, da viša interes za filmov ogled; danes bi lahko cinik nekoliko sardonično pripomnil, kako snemajo celuloidno predlogo čedalje bolj zato, da pospešijo mamutsko prodajo vse tiste kičaste navlake, ki vam - predvsem če ste si omislili normalno potomstvo - bržkone že nekaj časa smeti dnevno sobo. Odkar je kapitalizem odkril, da lahko rabljeno straniščno metlico z dodatkom ustrezne živobarvne nalepke po hitrem postopku proda kot precej luksuzno Harry Potter božično jelko, blagajne zvonko pojejo noč in dan.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?