Mateja Hrastar

 |  Mladina 22  |  Kultura

Nogometni spominki

Na kaj vse se lahko lepi žoga

Nogometni kruh bo leta 2006 še boljši

Nogometni kruh bo leta 2006 še boljši
© Igor Škafar

Povsod so! Čisto povsod so žoge. Kot bi živeli v nekem deliriju, kjer se nam namesto mišk pred očmi nenehno kažejo črno-beli fleki. V izložbah, na kruhu, na pivu, na čokoladah, na avtomobilih, cedejih ... Raziskovalci oglasov so izračunali, da je bilo v maju 11 odstotkov slovenskih televizijskih reklamnih sporočil nogometno obarvanih. Sedem blagovnih znamk oz. podjetij se ponosno prikazuje kot odlični člani akademije pokroviteljev. Vsi ostali se "šlepajo", ker so jih oglaševalci uspeli prepričati, da se bo njihov izdelek ali storitev bolje prodajala, če bo te mesece vezana na nogomet. Vključno z Radiom Ognjišče. Če ostanemo še malo pri številkah: najboljši nogometni oglaševalec pri nas je Simobil, sledijo Zavarovalnica Triglav, Union, Nike in Philips. In slednji se je odločil, da letos ne bo propagiral televizorjev - kar bi bilo glede na oddaljenost prvenstva pričakovati - temveč aparat za striženje las. Nike pa - njihova reklama s futuristično igro največjih zvezdnikov svetovnega nogometa je mojstrovina, ki jo bo čez štiri leta nedvomno skopirala kakšna slovenska agencija. Tako kot ... katera naša letošnja reklama je že kopija svetovne? Ah, seveda, za pivo Union, podajajmo si žogo ... V nasprotju s to so simobilski otroci, ki pojejo himnično pesem v golu, naravnost genialni, in ne boste verjeli - froci so resno zapopadli pesmico, ki jo znajo na pamet.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: