1. 10. 2004 | Mladina 39 | Kultura
Oglaševalsko izobraževanje
Kako komercialni interesi spreminjajo podobo šol in učbenikov
Napad blagovnih znamk na dojemljivo ciljno skupino se začne že v vrtcu.
© Miha Fras
Pri listanju učbenikov, ki jih je ministrstvo za šolstvo, znanost in šport (MŠZŠ) odobrilo za šolsko leto 2004/05 v devetletnem izobraževalnem programu, ne moremo spregledati šolskih primerov prikritega oglaševanja. V knjigarni na Stritarjevi ulici v Ljubljani smo med učnim gradivom za osnovnošolske razrede od prvega do petega našteli vsaj 25 učbenikov z eno ali več fotografijami izdelkov, vidno izpisanimi imeni blagovnih znamk ali celo omembo blagovne znamke v enačbi. Na primer v učbeniku za prvošolce Svet matematike je naloga predstavljena v sliki in besedi. Pod naslovom poglavja Število 5 je fotografija petih mobilnih telefonov.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?