Lora Power

1. 10. 2004  |  Mladina 39  |  Kultura

Oglaševalsko izobraževanje

Kako komercialni interesi spreminjajo podobo šol in učbenikov

Napad blagovnih znamk na dojemljivo ciljno skupino se začne že v vrtcu.

Napad blagovnih znamk na dojemljivo ciljno skupino se začne že v vrtcu.
© Miha Fras

Pri listanju učbenikov, ki jih je ministrstvo za šolstvo, znanost in šport (MŠZŠ) odobrilo za šolsko leto 2004/05 v devetletnem izobraževalnem programu, ne moremo spregledati šolskih primerov prikritega oglaševanja. V knjigarni na Stritarjevi ulici v Ljubljani smo med učnim gradivom za osnovnošolske razrede od prvega do petega našteli vsaj 25 učbenikov z eno ali več fotografijami izdelkov, vidno izpisanimi imeni blagovnih znamk ali celo omembo blagovne znamke v enačbi. Na primer v učbeniku za prvošolce Svet matematike je naloga predstavljena v sliki in besedi. Pod naslovom poglavja Število 5 je fotografija petih mobilnih telefonov.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: