Sodobna umetnost nikogar ne zanima
Na (ne)srečo slovenski in ne splošno evropski pojav
Uršula Cetinski
© Arhiv Mladine
Šele pred kratkim sem imela prvič priložnost doživeti slovito londonsko galerijo Tate Modern, ki je na bregu Temze zaživela leta 2000, da bi v svojem jedru radovednim očem postavila na ogled zbirko britanske in mednarodne umetnosti po letu 1900. Britanci so elektrarno z visokim dimnikom - zaprli so jo leta 1982 - in izjemno lokacijo v srcu mesta preobrazili v fascinantno galerijo. Na mednarodnem razpisu je zmagal tedaj še razmeroma neznan, manjši švicarski arhitekturni biro Herzog in De Meuron, ki je ohranil značilnosti starega poslopja. Gromozanska dvorana za turbine, visoka kar petintrideset metrov, je postala impozantna avla, ki je sedaj na voljo za gigantske umetniške projekte.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?