Ron Clements, John Musker / Planet zakladov
Treasure Planet, 2002
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 51, 25. 12. 2002
Disneyjev oddelek za animacijo ne najde več formule, s katero bi ujel kompletno demografijo, zato je očitno sklenil, da bo po risanki Lilo in Žverca, ki je ciljala deklice, lansiral še eno nišno risanko - za fante. Planet zakladov, v katerem mali, rahlo delinkventni, ekstremno športni Jim Hawkins (Joseph Gordon-Levitt) s turbo-skateboardom bušne med vesoljske gusarje, kiborge in druge spacerje, ki iščejo izgubljeni zaklad, je namreč sci-fi revizija pop klasike Otok zakladov (Robert Louis Stevenson).
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 51, 25. 12. 2002
Disneyjev oddelek za animacijo ne najde več formule, s katero bi ujel kompletno demografijo, zato je očitno sklenil, da bo po risanki Lilo in Žverca, ki je ciljala deklice, lansiral še eno nišno risanko - za fante. Planet zakladov, v katerem mali, rahlo delinkventni, ekstremno športni Jim Hawkins (Joseph Gordon-Levitt) s turbo-skateboardom bušne med vesoljske gusarje, kiborge in druge spacerje, ki iščejo izgubljeni zaklad, je namreč sci-fi revizija pop klasike Otok zakladov (Robert Louis Stevenson).
Da junak, ki živi z mamo, na koncu obsodi pohlep in postane bolj policijski od policije, je del Disneyjevega kanona, robot po imenu B.E.N., imitacija dementnega, zoprnega Jar Jarja, pa je dokaz, da je tudi vesolje le postmoderni prostor.
ZADRŽAN +