Marcel Štefančič, jr.

 |  Mladina 41  |  Kultura  |  Film

Slo-vidvd-borza

Francis Ford Coppola je nekoč rekel, da komercialne h'woodske blockbusterje snema le zato, da bi lahko snemal svoje intimne, osebne filme. Saj veste, ker posname hit, lahko potem za nagrado posname še nekaj bolj tveganega in antikomercialnega. Coppola je to sicer res počel, toda le kratek čas, potem pa ni bilo več jasno, kateri njegovi filmi so komercialni in kateri osebni. Najboljši dedič te Coppolove mantre je Steven Soderbergh, ki po megahitu vedno posname osebni, običajno totalno antikomercialni film - razlika je v tem, da pri Soderberghu vedno veš, kateri film je komercialen in kateri oseben. Oceanovih enajst, dvanajst in trinajst so komercialni filmi - Dobri Nemec je antikomercialen. In to nezgrešljivo: črno-bel, z arhivskim lookom, počasen in stiliziran, postavljen v Nemčijo po koncu II. svetovne vojne. Film tudi izgleda tako, kot da je bil posnet leta 1945. Iluzijo zmotijo le preveč znani obrazi, George Clooney, Cate Blanchett in Tobey Maguire, ki v razsutem Berlinu, iz katerega se še vedno kadi, preigravajo spomine na filme noir in Tretjega človeka. Hipnotično darilo cinefilom.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: