6. 11. 2007 | Mladina 44 | Kultura | Film
Žaga IV
Saw IV, 2007
Žaga IV je dokaz, da kino postaja televizija, pa ne le zato, ker v kinu vrtijo le še serije in ker smo v kratkem času dobili že četrti del Žage, ampak zato, ker si moral videti prejšnje tri dele, če hočeš razumeti, kaj se dogaja v četrtem delu. Serija je po malem že prevzela format telenovele, kar pomeni, da v igro že stopajo izgubljeni “sorodniki” - saj veste, bivše žene in nerojeni otroci, pa tudi liki, ki so skrivnostno povezani z Ugankarjem (Tobin Bell), užaljenim, na smrt bolnim, psihopatskim inženirjem, ki se hoče igrati s torturo in terorjem. Okej, Ugankar je na koncu tretje Žage umrl, toda Žage ni brez Ugankarja, zato se v četrti Žagi vrne - bodisi v flashbackih in flashbackih-v-flashbackih, na obdukcijski mizi, ne ravno “v živo” (ne sprašujte), ali pa na kasetah, ki jih pušča okrog, na strateških točkah, kot neke sorte vodiče po svojih “igrah”, v katere tokrat v realnem času zmami nekaj FBI-jevcev, predvsem detektiva Hoffmana (Costas Mandylor) in specialista Rigga (Lyriq Bent), v retrospektivnem času pa vsemogoče tipe, ki ne cenijo življenja, tudi džankije, za katere ima že tradicionalno pripravljena najboljša sporočila in najboljše “igre”.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?