8. 4. 2010 | Mladina 14 | Kultura | Film
Surova ljubezen
Olivier Assayas Asia Argento, Michael Madsen, Maggie Cheung
Olivier Assayas je eden izmed največjih in najbolj prestižnih francoskih režiserjev, avtor mnogih cenjenih, nagrajenih, celo kultnih filmov, zato ne preseneča, da se Surova ljubezen začne v Parizu, kakor tudi ne preseneča, da film potem odskoči v Hongkong - Assayasove filmske obsesije so namreč že dolgo prepletene z duhom azijskih kinematografij, tudi z njihovimi zvezdami (Maggie Cheung). Toda film tja odskoči šele, ko v Parizu poči. Preden pa poči, spoznamo Milesa Rennberga (Michael Madsen), poslovneža, ki mu ne gre, in Sandro (Asia Argento), njegovo nekdanjo ljubico, ki se vrne v njegovo življenje, pa četudi le začasno in tranzitno, saj z enim očesom gleda drugam, tja nekam proti Pekingu, kjer je mogoče začeti znova in kjer se je mogoče povsem preobraziti. Pot tja pelje prek Hongkonga, toda pred tem jo čaka sadomazohistični špil z Milesom, ki izgleda tako, kot da je na poti v kak stari film noir. A po drugi strani, tudi Sandra je tako fatalna, tako enigmatična, tako nezgrabljiva, tako konfrontacijska, tako teatralična in tako diabolična, kot da prihaja iz filma noir, v katerega potuje Miles. Njuno srečanje je tako halucinantno kot njun petting - in kot droge, ki se v tem filmu gibljejo v ritmu avatarja. Nikoli ne veš, ali so tista ilegalnost, ki poganja zgodbo in zaroto, ali pa so le signal, da skuša Assayas svoj film priličiti notranjemu ritmu droge, notranjemu trilerju halucinacije, njeni lucidni in fetišistični internacionalnosti.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.