|  Svet

Facebookov skok v virtualno resničnost

Z nakupom Facebook postaja tekmec japonskega Sonyja, ki je pred dobrih tednom napovedal lastna očala za navidezno resničnost.

Z nakupom Facebook postaja tekmec japonskega Sonyja, ki je pred dobrih tednom napovedal lastna očala za navidezno resničnost.
© ovgnews.com

Ameriško družbeno omrežje Facebook je napovedalo nakup ameriškega podjetja Oculus, ki se ukvarja z razvojem tehnologij za navidezno resničnost. Facebook bo za podjetje odštel dve milijardi dolarjev, od tega 400 milijonov v gotovini in preostanek v delnicah. Soustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je ob najavi nakupa poudaril, da gre za dolgoročno naložbo, ki bo spremenila prihodnost družbenih omrežij. Tehnologije podjetja Oculus bodo igrale pomembno vlogo pri razvoju naslednje generacije računalniških platform, ki bodo po napovedi Zuckerberga nasledile mobilno platformo. Podjetje Oculus je bilo ustanovljeno leta 2012 in je znano po očalih za navidezno resničnost Oculus Rift. Izdelek je za zdaj še na stopnji prototipa, kljub temu pa je zanimanje med razvijalci iger veliko - pri podjetju so zbrali že več kot 75.000 prednaročil.

Pod okriljem Facebooka bo Oculus še naprej razvijal Oculus Rift, ki je v prvi vrsti namenjen računalniškim igram, Zuckerberg pa je napovedal, da bodo tehnologijo razvijali tudi za druga področja, med drugim za komunikacije in izobraževanje. "Uporabnost tehnologij za virtualno resničnost je z izjemo računalniških iger še v povojih. Kljub temu pa podjetja v različnih panogah že eksperimentirajo s to tehnologijo," so zapisali pri Facebooku. "Podjetje Oculus ima priložnost, da ustvari najbolj družabno platformo doslej in dodobra spremeni naš način življenja", so dodali.

Z nakupom Facebook postaja tekmec japonskega Sonyja, ki je pred dobrih tednom napovedal lastna očala za navidezno resničnost "Project Morpheus". Naprava bo združljiva s Sonyjevo najnovejšo igralno konzolo Playstation 4. Že dalj časa pa se z navidezno resničnostjo ukvarja ameriški spletni velikan Google. Ta je včeraj razkril, da se je z enim vodilnih proizvajalcev očal na svetu, italijansko Luxottico, dogovoril za partnerstvo pri razvoju in prodaji pametnih očal Glass v ZDA. V Googlu so partnerstvo z Luxottico - ta je znana po očalih blagovnih znamk Oakley, Alain Mikli, Ray-Ban in Vogue-Eyewear - označili za njihov doslej največji korak na trgu pametnih očal. Gre za očala z vgrajeno kamero, ki se z internetom povezujejo prek dostopnih brezžičnih točk Wi-Fi ali prek brezžične povezave z uporabnikom mobilnim telefonom. (STA, mm)

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.