Uredništvo

 |  Družba

»Pritiski, ki izhajajo iz družbenih norm, lahko posameznika usmerijo v nakupovanje«

IZJAVA DNEVA

"Pritiski, ki izhajajo iz družbenih norm, oglaševanja ali primerjav z drugimi na družbenih omrežjih, lahko posameznika usmerijo v nakupovanje kot način izpolnitve pričakovanj ali doseganja določenega družbenega statusa. Govorimo lahko v nagovarjanju znamk, ki s svojimi izdelki ustvarjajo skupnost, ali pa ustvarjajo nekakšen 'hype' ali 'pomp' določenega pričakovanega izdelka."

(Mija Repenšek, center za  pomoč pri zdravljenju odvisnosti od medmrežja Logout, o tem, da pomembno vlogo pri pretiranem nakupovanju lahko odigra družbena prisila; via MMC RTV Slovenija)

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.