4. 9. 2000 | Mladina 36
Imamo se super!
Kako je napredoval dizajn slovenskih obmorskih razglednic
Zmagovalka slovenskega razgledniškega oblikovanja
Konec poletja. Čeprav resnejši analitiki trdijo, da so razglednice anahronizem, ki so ga spodjedla SMS-sporočila, je čas, da pregledate zbirko razglednic, ki ste jih poleti prejeli od prijateljev, znancev ali skrivnih ljubimcev in ljubimk. Še posebno slovenske razglednice, saj so se te v zadnjih letih neverjetno spremenile. Nič več niso le glasnice socialističnega kiča s specifično podobo počitniških krajev in zamaknjenimi barvami. Sem in tja se je našla še kakšna legendarna romantična podoba zaljubljencev, obsijanih z zadnjimi sončnimi žarki. Sedaj pa - neverjeten napredek. Taka široka paleta različnih slogov, za vsakogar nekaj, idealna toleranca kiča in arta. Najdejo se celo ostanki socarta, okvirno pa lahko razglednice razdelimo v tri sklope: umetniške, navadne in kvazizabavne. Umetniške so reprodukcije starih fotografij, akvareli ali krajevno nedoločne fotografije detajlov slovenske obale. Toda ta vrsta razglednic se ne prodaja prav dobro. Najbolj gredo v promet navadne, take s panoramo kraja in čao. Tu se trend nagiba v smer čim večje razdrobljenosti, se pravi čim več čim manjših fotk plus obvezno ime kraja. Najbolj bizarna tovrstna fotografija je razdeljena v obliki črk, ki besedo Bernardin izoblikujejo v srce.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?