10. 9. 2002 | Mladina 36
Originalna kakovost
Blagovna znamka, ki je boljša od originala
Carlberg ali classberg
Nekako se ne spomnim več natančno, kdaj je pri nas potekala pivovarska bitka za blagovno znamko. Pa ne mislim vojne Union-Laško, temveč križarskega pohoda Zlatoroga na malo pivovarno, ki si je za emblem svojega piva tudi izbrala rogato žival. Vsem je bilo jasno, da se to ne spodobi, ker lahko zavaja potrošnike. In navadili smo se že, da ni v civiliziranem svetu nič podobno originalu. Še huje - vsak nov original se mora čim bolj razlikovati od drugih originalov, če želi pridobiti svojo prepoznavnost, imidž, kupce. Drugačnost je nujna, individualnost in enkratnost sta pač osnovni vodili zahodne civilizacije. Za uresničitev vsega tega so potrebni kreativci, da si vedno znova izmišljajo nove in nove podobe, loge, celostne kampanje, enkratne slogane, ki bodo prešli v kolektivno človeško-potrošniško podzavest (če je tam še kaj prostora med vedno kokakola in nokio za ljudi) ... vse to samo zato, da potrošniki v samopostrežni džungli že od daleč po značilni barvi lahko prepoznajo svojo najljubšo vrsto jogurta in ta jih nezadržno povleče ter smukne v košarico.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?