Originalna kakovost

Blagovna znamka, ki je boljša od originala

Carlberg ali classberg

Carlberg ali classberg

Nekako se ne spomnim več natančno, kdaj je pri nas potekala pivovarska bitka za blagovno znamko. Pa ne mislim vojne Union-Laško, temveč križarskega pohoda Zlatoroga na malo pivovarno, ki si je za emblem svojega piva tudi izbrala rogato žival. Vsem je bilo jasno, da se to ne spodobi, ker lahko zavaja potrošnike. In navadili smo se že, da ni v civiliziranem svetu nič podobno originalu. Še huje - vsak nov original se mora čim bolj razlikovati od drugih originalov, če želi pridobiti svojo prepoznavnost, imidž, kupce. Drugačnost je nujna, individualnost in enkratnost sta pač osnovni vodili zahodne civilizacije. Za uresničitev vsega tega so potrebni kreativci, da si vedno znova izmišljajo nove in nove podobe, loge, celostne kampanje, enkratne slogane, ki bodo prešli v kolektivno človeško-potrošniško podzavest (če je tam še kaj prostora med vedno kokakola in nokio za ljudi) ... vse to samo zato, da potrošniki v samopostrežni džungli že od daleč po značilni barvi lahko prepoznajo svojo najljubšo vrsto jogurta in ta jih nezadržno povleče ter smukne v košarico.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: