4. 3. 2003 | Mladina 9
Pravna zmeda
Posredno reklamiranje odvetnikov ni v skladu z njihovim kodeksom
"Učinkovito in hitro pogajanje z zavarovalnico glede višine odškodninskih zneskov; Pravno svetovanje od trenutka nezgode do izplačila odškodnine ..." so slogani na letakih, ki jih podjetja s pomenljivimi imeni Poravnava ali odškodnina vztrajno zatikajo za brisalce avtomobilov ali pa nas z njimi bombardirajo na radijskih postajah. Niso ne prvi ne zadnji, zanimivo je le to, da gre za reklamiranje pravnega svetovanja in celo zastopanje in posredovanje pri izplačilu zavarovalnih odškodnin. Prebrano med vrsticami, gre za nekakšno odvetniško posredovanje. Reklamiranje odvetnikov pa je prepovedano po Zakonu o odvetništvu, prav tako pa ga prepoveduje tudi Kodeks odvetniške zbornice. Ta poleg prepovedi reklamiranja prepoveduje tudi nelojalnost: "Nedopustna je nelojalnost, za kar šteje vsako pridobivanje strank s ponudbami ali posredniki, obljubami uspeha, ponujanjem cenejšega zastopanja, obljubljanje provizij ali nagrad za pridobivanje strank ..."
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?