Štakul pozabil na analizo

Analiza pojavljanja medijskih strank vendarle obstajala

Analiza pojavljanja političnih strank v televizijskih in radijskih programih naše nacionalne medijske hiše, ki jo je pred štirinajstimi dnevi objavila Mladina, je prevzela vlogo fantoma. O njej in o njenih rezultatih, ki kažejo na nadpovprečno pojavljanje druščine Janeza Janše, nihče ne ve nič. V PR-službi so kljub večkratnemu poizvedovanju in vrtanju trmasto trdili, da ni bilo nikakršne analize in da zanjo ni bilo tudi nobenega povpraševanja. Naši podatki pa govorijo drugače. Neko mariborsko podjetje, ki ni Spem, kakor se nam je po nerodnosti zapisalo zadnjič, ampak Press clipping, naj bi na svojo pobudo, vendar po na sestanku izraženem zanimanju, RTV SLO poslalo ponudbo za izdelavo celostne statistične analize o pojavljanju političnih strank. Izdelava takšne analize naj bi stala nekaj več kot 400.000 tolarjev. Ponudbi naj bi bila priložena tudi v Mladini objavljena analiza, ki je sicer metodološko malce pomanjkljiva, vendar vseeno kaže, da je javkanje opozicijskih prvakov in civilnih ponudb o neuravnoteženosti medijskega prostora malce prenapihnjeno. Mariborčani so nam informacijo o poslani ponudbi potrdili, analize pa niso hoteli ne potrditi ne zanikati.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: