Zakon proti knjižnicam

Knjižnice kot vsiljiva reklama

V preteklosti so lahko knjižnice in podobne ustanove prek pisnih obvestil na dom lahko obveščale svoje stranke o kulturnih prireditvah, ki se odvijajo v njihovih prostorih. Običajno je šlo za kakšne razstave slik oziroma literarne večere in podobno. Po novih pravilih zakona o varstvu osebnih podatkov pa knjižnice ne smejo več obveščati kulture željnih strank o dogodkih, razen v primeru, ko ljubitelji umetnosti v to izrecno pisno privolijo. Zakon, ki naj bi ščitil navadnega državljana pred nezaželenimi sporočili, je torej dosegel le to, da ni več mogoče prejemati obvestil o kulturnih dogodkih, številne reklame pa še vedno nemoteno potujejo do poštnih nabiralnikov, saj niso osebno naslovljene na nikogar.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: