Nova TV-razmerja

Ratingi slovenskih oddaj

Televizijski delavci se bojujejo in živijo od televizijskih ratingov. Če ti niso dovolj visoki, potem se ponavadi oddaja ukine. Seveda je drugače na naši nacionalni televiziji, kjer je ponavadi bolj pomembno, kdo oddajo podpira. Vedno pa se lahko izgovorijo, da je v igri neko višje nacionalkino poslanstvo in da ratingi ne morejo krojiti programske politike javne televizije. Kakorkoli, ratingov se bolj bojijo na komercialnih televizijah. Tako je naša največja komercialna televizija v precejšnjih težavah, kar se tiče gledanosti, saj njene udarne oddaje ne dosegajo pričakovanih odstotkov gledanosti. Poloma z E+ niti ne skrivajo, saj oddajo raziskave gledanosti komaj zaznajo, ker je gledanost tako majhna. Opazen je padec oddaje Trenja, ki je v Slovencih prebudila najnižje strasti, zlasti ko so bile na sporedu oddaje o izbrisanih in džamiji. Oddaja je namen dosegla. Tako je po parlamentarni zmagi vse manj zanimanja za Slakovo oddajo. Po nekaterih meritvah je imela oddaja še 14. oktobra 14,5 % gledalcev, zadnji dve oddaji pa si je ogledalo komaj nekaj več kot 10 % vprašanih.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: