E. Leclerc brez izdelkov podjetja Radgonske Gorice

Do nadaljnjega bo E. Leclerc brez Radgonskih penin in vin

Leclerc brez radgonskih penin

Leclerc brez radgonskih penin
© Matej Leskovšek

Hipermarket E. Leclerc je pred časom z obvestilom na prodajnih policah svojim potrošnikom sporočil, da do nadaljnjega ne bodo dobavljali izdelkov podjetja Radgonske gorice, d. d. Do prekinitve poslovnega razmerja pa je prišlo, ker omenjeno podjetje od leta 2005, kot zatrjuje generalni direktor E. Leclerca, Jean-Francois Higonet, "pogojuje sodelovanje z našim podjetjem s sklenitvijo aneksa k nabavni pogodbi, v katerem bi nam določilo maloprodajne cene svojega blaga". In ker naj bi bil E. Leclerc eden tistih hipermarketov, ki svojim potrošnikom obljubljajo najugodnejše nakupe, se v trgovskem podjetju s predlaganimi cenami radgonskih penin in vin niso strinjali. "Večkrat smo se srečali s predstavniki vodstva Radgonskih Goric, d. d., ki pa so vztrajali pri svojih zahtevah. Kljub temu nam je uspelo dobiti njihove izdelke od nekaterih grosistov, ki nam jih pozneje zaradi pritiska Radgonskih Goric niso hoteli več dobavljati." V hipermarketu so se obrnili na Urad za varstvo konkurence, katerega pristojnost je predvsem presoja omejevalnih sporazumov, presoja zlorab prevladujočega položaja in kontrola koncentracije. Tako je direktor pristojnega urada Andrej Plahutnik o nastalem poslovnem nesoglasju povedal naslednje: "Glede konkretnega primera se postavlja vprašanje, ali gre pri navedenem razmerju za konkurenčnopravno ali civilnopravno vprašanje. Glede nekoliko drugačnega vprašanja v zvezi z istima pogodbenikoma (v tistem primeru je šlo za očitek nedovoljenega vertikalnega sporazuma) je Urad izdal mnenje, iz katerega nesporno izhaja ocena dopustnosti določanja pogojev glede oblikovanja prodajnih cen." To pomeni, da trgovec praviloma ni omejen pri določanju prodajnih cen izdelkov, z izjemo nekaterih, kjer so najvišje cene zakonsko določene.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: