5. 9. 2006 | Mladina 36
Poduhovljeni oglaševalci
Z žerjavico do večje maloprodaje
Odnosi z javnostmi
© www.hojapozerjavici.si
Celo cerkvi ni uspelo v vsej zgodovini v celoti poduhoviti slovenskega naroda po njeni meri. Poleg nje se zdaj trudijo nekatera kvazi new age gibanja. Najprej so vedeževalci zavzeli komercialne televizijske postaje in pridigali o človekovi celotni osebnosti, ki jo je treba negovati. Nato so štafeto prevzeli politiki, ki razlagajo, da ne potrebujejo zdravnikov, le dobro voljo. Sedaj pa so jo prevzeli celo oglaševalci, ki se ukvarjajo predvsem s čisto konkretno materialnimi stvarmi - s plasiranjem kakršnihkoli proizvodov na tržišče in prodajo kateregakoli izdelka potrošnikom.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?