21. 9. 2006 | Mladina 38
Media Carta spet deluje
Revija Adbusters toži CanWest in nadaljuje boj za komunikacijske pravice "navadnih smrtnikov"
Jeseni 2003 je antipotrošniška kanadska revija Adbusters na vse večje kanadske in ameriške televizijske hiše poslala neprofitne oglase, ki so med drugim kritizirali hitro prehrano, uničevanje okolja, potrošništvo in druge socialne probleme. Ni bilo presenetljivo, da so vse medijske hiše oglase zavrnile z izgovori v stilu, da so ti v nasprotju z vrednotami podjetja, ali pa preprosto, da direktor objave ne dovoli. Primer ni osamljen, podobne probleme je pred kratkim imela Združena Kristusova cerkev, ki so ji tako na CBS kot NBC zavrnili objavo oglasov, ki so promovirali strpnost do istospolno usmerjenih.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?