18. 10. 2007 | Mladina 40
Bitka za gledanost?
Komercialni prijemi v izobraževalnem programu TV Slovenija?
Jože Možina
© Denis Sarkić
V zadnjem času je bilo večkrat slišati, da naj bi na TV Slovenija načrtovali prevetritev nekaterih izobraževalnih oddaj. Najbolj naj bi bila na udaru oddaja Z vami, ki naj bi ji očitali, da si javna TV eno uro pred TV Dnevnikom ne more privoščiti slabo gledane oddaje, češ da naj bi odganjala gledalce njene osrednje informativne oddaje. Kot je bilo slišati med televizijci, naj bi pristojni od urednice celo zahtevali, naj naredi bolj gledano oddajo, sicer naj bi ji vzeli termin in ji obenem ne bi ponudili nadomestnega. Argument o ukinitvi izobraževalne oddaje zaradi njene prenizke gledanosti je sicer povsem skregan s poslanstvom javne RTV, ki mora delovati v interesu javnosti in zato pokrivati tudi vsebine, ki so s komercialnega vidika manj zanimive.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?